Utvärdering



För ungefär 1,5 år sedan blev jag med Miu Miu. Jag tyckte då att det var lite ruskigt att lägga en så stor summa pengar på en väska - men nu har jag ändrat uppfattning om den saken. För det första är det värt att investera i en dyr väska istället för många billiga, för det andra tröttnar jag lättare och fortare om det inte är kvalitet och för det tredje så blir den bara snyggare med åren.

Jag skulle aldrig komma på tanken att lägga en så stor summa pengar på en väska som inte var klassisk. På min önskelista står Chanel 2,55 och Chanel Jumbo, båda i svart, men en med silverkedja och en med guldkedja. Förut stod  en Mulberry Bayswater, men jag tror att Mulberry Alexa har tagit över den platsen nu! Den är klassisk men lite roligare och intressantare för ögat än gamla Bays.

Vad anser ni gällande märkesväskor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0