Nytt i garderoben

Hola!

Vilken fartfylld helg det har varit, och veckan började inte sämre. Torsdag, fredag och lördag blev det pangfest och mycket mycket shottar för att fira in pengarna på kontot - som fick lida för det kalaset. Den här veckan är det plugg som står på schemat, modevetenskap är både svårt och roligt. Ikväll ska jag försöka ta det lugnt, jag tror jag behöver en lugn start på den här veckan som kommer att bli otroligt stressig! Deadlines, deadlines och inlämning!

Titta så fina skor som fick flytta hem till mig för ett tag sedan, stört sköna är de också!




Kommentarer
Postat av: Ida

snygga!

2009-09-28 @ 20:17:05
URL: http://idasundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0