Höga klackar



Jag har kommit in i en period där mellanting inte är tillräckligt. Jag pratar klackar. Högt ska det vara, riktigt högt! Dock har jag märkt att det har blivit lite svårt att få in det i min vardag då springa runt som en tok hör till vanligheter. Det fungerar ju inte att springa runt i 12-centimeters hela tiden. Då får jag ju riktigt ont i fötterna! Har ni några tips för att förebygga och motverka smärtan? Jag kommer inte ihåg var jag hittade bilden, men om det är någon som vet källan, säg till!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Tack så mycket!

Oj dom var höga, jag brukar ofta gå i klackskor, men sådär höga skulle ta livet av mina fötter!

2009-10-04 @ 11:10:03
URL: http://toffu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0