090919







Nu är jag äntligen hemma efter hårt jobb och lunchrush! Nu blir det plugg och jobb, men först tänkte jag berätta om min lördag:

I lördags kväll stod fest hos blivande sambo på planeringen. Innan det bar av dit smög jag och Sofia upp på söders höjder för att njuta av den vackra utsikten och dricka rosé i mängder. Det gäller att ta vara på de här sista veckorna när det fortfarande går att sitta ute på kvällarna utan att man ska behöva frysa.

På mig hade jag: Djupringat linne och en plajettbehå (som inte syns så väl, men den är hur fin som hellst) från JC Vällingby, över det tröja från Gina Tricot, över det väst och örhängen från Lindex och skor från H&M. Ringarna kommer från H&M, bolagret, JC Vällingby, H&M och Friis & Company. Läppstift i färgen Blush från MUS och nagellack i färgen "Don't know... Beats me" från OPI.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Snygga skor! Eller ja, hela outfiten, men jag fastnade speciellt för skorna :)

2009-09-23 @ 21:13:57
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0