Mys

 

Då var den första Desperate Housewives-kvällen för hösten avklarad. Jag blir lite rädd när jag tänker på hur besatt man kan bli av en tv-serie. I och för sig så kan jag mycket väl förstå charmen att få drömma sig bort till ett annat liv ibland.

Jag har väl berättat att jag ska flytta snart? Det ska jag i alla fall, ifrån mamsen. Runt den 15 oktober så tar jag mitt pick och pack och flyttar till Skanstull. Så, om ni ursäktar, så finns det risk för att det här kommer att bli mer av en designblogg än en modeblogg på närmaste. Men jag bloggar ju för att själv få skriva av mig om det jag tycker om, så det är så det kommer att bli! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh, vad fint det var på bilden där!

2009-10-07 @ 10:29:04
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0