Den senaste veckan har jag..

....

  • fått en årsförbrukning trosor...
  • helt oförväntat partajat med Joshua Radin och hans band...
  • fått två helt otroligt roliga erbjudanden, ett som jag kommer att avslöja på måndag! Båda erbjudandena kan erbjuda mig stor framgång om jag visar mina framfötter och min kreativa sida. Båda erbjudandena grundar i, och är dessutom ett resultat av allt jag sysslat med/ jobbat så hårt på det senaste året...
  • jobbat på Prettos pressdag och pysslat i deras showroom där jag pillat och tittat på alla fina nya kollektioner....
  • flyttat till Skanstull...
  • fått en dator..
  • frusit utav fan i kylan som kommer krypande i med oktober-rusket..
  • brottats gärnet med sambo... allt kan ske..
  • tagit med mig tredubbelt så mycket kläder som jag får plats med i lägenheten..
  • ätit tre pizzor.. och vilka matkoman...
  • fått otroligt dålig hy... måste ta tag i det där med att glömma tvätta bort sminket efter utekvällar..
  • insett att jag verkligen måste köpa en ny telefon, min saknar batterilucka och vill knappt skriva sms...
  • funderat på om jag tar på mig alldeles förmycket uppdrag? Men det är ju så kul med alla nya utmaningar.. just nu känns hela livet som ett äventyr - dock utan sömn. Måste göra något åt det där..
  • sen vill jag börja äta nyttigt också, men det hör inte hit ;)

Så, det var lite från min värld. Mycket positivt, lite negativt. Men, för det mesta är allt positivt.. Jag ler och kör!


Kommentarer
Postat av: Doin' it for the fame

"brottats gärnet med sambo..."

Hm Camilla, know what that's meaning ;) haha

2009-10-16 @ 09:58:22
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem bor du med?

2009-10-19 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0