Alldeles Alldeles Underbara!

Mina älsklingsskor all times hittade jag på Zara i mars förra året. Men nu i sommar har de verkligen sjungit på sin sista refräng och för ungeför 2 månader sedan sprack en av dem, delades i tu. Skorna har jag tagit hand om med hela mitt hjärta, lämnat in dem regelbundet hos makarn och putsat själv. Men då jag har använt dem extremt flitigt och då de har fått stå ut med extremt mycket (jag jobbade ju som nattklubbsvärdinna i gamla stan i 8 månader, det var gång på rännstenar minst 3 gånger i veckan) kan jag förstå att det tilslut inte orkade mer. Men, det jag ville komma till är att jag aldrig blivit så ledsen över ett par skor.

Eftersom skorna var så otroligt åtråvärda och populära när de kom trodda jag att jag aldrig skulle få tag på ett nytt par, men titta vad som kom hem till mig för några veckor sedan! Aningen slitna, men otroligt fina!




Kommentarer
Postat av: jea

Åh det är helt fantastiskt att hitta något man letar efter. Hade också ett par skor som var mina älsklingar men blev alldeles för utslitna. Sen ett helt år efter hittade jag dem igen på superrea i samma butik. Heja! Blev så exalterad att jag köpte två par :)

2009-10-04 @ 12:51:21
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0